måndag 28 februari 2011

Wooow

2 nya inlägg på en dag inte dåligt va *ler*... Har suttit o pysslat lite med påskkort  skulle ju göra ett i gult, svart o vitt tänkte jag .. hmm vet inte om det blev så bra men lägger in det så får N avgöra själva ....



Annars har dagen gått i ett rykande fläng, mest suttit i telefon tycker jag ;) Sen har jag letat rundor efter min helt nyinköpta ståltrådsrulle som jag skulle ha när jag gjorde mina små minirullar, skällde på Vilda för jag trodde hon tagit den o gömt den ngn stans ... katter är ju experter på o tjuva saker har jag märkt, men hittade den i en liten plastburk som jag hade med min när jag scrappade hos Lone sist ... så Vilda var totalt oskyldig denna gången iaf :)

Nu blir det en härlig caffe latte o sen in på fejjan o spela lite cityville innan tv börjar för kvällen .... Nu kommer det iaf inget mer inlägg idag från mig :)

Ha det super !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar