måndag 7 mars 2011

Våren på g ????

Har ju varit  helt underbart väder i helgen, har fått min altan städad medans jag o mamma satt o scrappade, Tack Chris :) Blev även några fönster putsade men han gillade inte min fönsterskrapa så jag får väl fortsätta själv :) Hann med två LO iaf under eftermiddagen sen blev det monopol spel för glatta livet, stackars Chris gick bankrutt efter att han hamnat på mina o mammans gator fulla med slott :D


Mormor o Morfar

Close up på blommor o swirl


Åsså lilla jag :)
 Snart kommer Staffan o Carina för en fika sedan ska han försöka få till mitt avgassystem så jag kan köra utan  lite mindre ljud :) Inget vidare fint väder idag :( Men som sagt helgen var ju underbar satt ute o fikade p altanen för första gången iår o det var riktgt skönt, känns lite friare när man får ett rum till o vaar i ... ha ha precis som om 120 kvm inte skulle räcka :)

Ikväll blir det travet igen, ska bli kul var längesedan nu, men snart sätter ju även den säsongen igång igen ... Hoppas på att man får åka till Stckholm iår igen, det blir som en liten minisemester :)

Ja det var allt jag bjuder på idag .... ses förhoppningsvis ngn mer gång under veckan :)

Ta hand om Er o njut av våren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar