torsdag 24 februari 2011

Har varit såå dålig på att uppdatera....

men nu kommer iaf ngt nytt :)

Har hänt lite roligt här iaf ... varit med när goda vänner fått tillökning i familjen ... Det var en helt otrolig upplevelse att få vara med när ett nytt litet liv kom till världen. Trodde jag skulle få ont jag med men det hade jag inte en tanke på man var helt uppslukad av att hjälpa till :)



Nali  45 minuter gammal

Så har mitt barnbarn varit här i 4 dagar, är ju sportlov nu, så det har blivit mycket spel o ännu mera scrap :) Han tyckte det var jättekul så mina lådor av olika material har gått åt och en massa pärlor   :) Blev  även lite bak, måste ju ha lite gott när man kikar på film.... Vi hann även med ett besök  på Laholms nyöppnade Thai restuarang o så lite inköp av papper på Tant Scappas lilla mysiga butik :)




Ricky rullar negerbollar för fullt
 Så  har jag oxå äntligen fått till ett Tea light card :) Har velat göra ett sådant så länge men har inte blivit av, trodde inte jag skull fixa det men det var ju buslätt ;)




Framsida med söta Tatty teddy


Inuti
Gjorde med ett gäng små tavlor 10*10 till alla hjärtans dag presenter..Det var superkul så det kommer o bli fler tavlor framöver, dock inte med samma motiv kan ju bli lite tråkigt i längden ;)



Blev även ett ngt större till mig själv med ett hjärta i cernitlera dock... Använde Tim Hotz mask först o sen klippte jag ut ett hjärta i samma form som jag moddelerat o lade det på tavlan sen stämplade jag loss med div stämplar, tog bort pappershjärtat o limmade fast det röda i cernitlera. Limmade fast gångjärn i papper, chalkade alla kanter i svart, busenkelt o verkligen roligt :)


Idag ska jag försöka få lite ordning på alla mina scrapsaker som en viss fröken  kisse drar runt med över hela huset :( Trots att hon har en massa egna leksaker så är det ju sååå mycket roligare med bandbitar, skumsnuttar, stämplar m.m.....
Vilda bus
Kan ngn vänlig själ tala om när våren har tänkt infinna sig ???? Börjar bli såååå trött på denna evinnerliga kyla o blåst :(

Ha en fortsatt underbar vecka o sköt om Er !!!!

2 kommentarer:

  1. Hej!!

    Fina kort, oj oj oj vad stor Vilda har blivit :)

    SvaraRadera
  2. Kul med lite ny text om vad som händer... Hoppas ni har haft en trevlig vecka. Texas hjälpte ju med till att stöka ner så du behöver inte skylla allt på vilda. Skall kanske praktisera i veckan hör av mig kanske kommer inom.
    Kram syster yster

    SvaraRadera