onsdag 26 januari 2011

Gissa vad jag har inhandlat efter en tids önskan ????

Jo en liten grön groda ;) Ha ha en Cuttlebug asså, så nu fattas bara en massa dies så jag kan använda den oxå :) Men har sådan tur att en kompis till mig har en massa jag kan låna ....


Den lilla gröna ;)



Satt hemma hos en kompis o stansade hela eftermiddagen, en massa bokstäver, några gulliga texter, fjärilar o hjärtan i mängder *ler* Blir sååå sugen på att scrappa mer bara ....Det är ju så roligt o rogivande med faktiskt.
Suttit o sorterat allt som jag stansat ut ... puh det tog tid :)
 Idag har varit vårligt ute ... om man bara hade varit inomhus o kikat ut asså ;) Attan vad kallt det var när man kom ut, ibland blir man lurad av solen minsann :)

Händer inte så mycket här på landet om dagarna så det finns inte så mycet o skriva om .... Men återkommer när ngt nytt händer,,,,

Ha en fortsatt härlig onsdagkväll !!!!

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅhhh en GVODA, hihihii

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul å scrappa :-)

    Du får väl bosätta dej här en helg å stansa järnet :-)

    /kramen

    SvaraRadera