måndag 24 januari 2011

Ännu en grå dimmig måndag....


Helgen har som vanligt gått med raketfart :) Lördag var det fullt upp med tårtbak o rosor i marsipan till grannen, hann även med ett valentin kort :). Söndag passerade snabbt med jobb på  2 håll,  hade tur o blev bjuden på middag oxå , inte helt fel. Idag är det inte många knop här precis, lite uppdatering  här med lite gamla o nya bilder på kort  o LO`s :)
Min dotter o dotterson i Bugarien förra året, vi hade ett all inclusive hotell så det gck åt en hel del glass om dagarna.


Ricky älskar o bada även om vattnet i poolen inte var det varmaste men bada o dyka måste man ju på semester, o en liten paus med fika är aldrig fel.....
En LO med min sambo`s dödsannons :( Har äntligen orkat ta tag i o göra hans minnesalbum färdigt....






Min  fina bil ;)

Julkort i äldre stil

Julkot i lite modernare tappning ....
Mitt allra första scrappade kort till älsklingen Ville
En LO på min bortgånge sambo
Så slutligen ett Valentinkort :)


Ha en fortsatt trevlig måndag och ta hand om Er därute .......Kram Annki
.



1 kommentar: