torsdag 3 februari 2011

Kärlekstider nu ...

Håller på att tillverka Alla Hjärtans dag kort för fullt nu, man får passa på att göra kort när det finns ngt att fira är ju såå kul o göra kort. Har även lyckats få till en LO från min älskade lillasysters bröllop som jag har skickat in till Scrapbruket och deras tävling med tema kärlek.


Lillasyster Marica o hennes  Fidde


Valentinkort

One more.....

O ytterligare ett....

 Håller på med projekt Cernitlera för tillfället tänkte knåpa ihop lite minirosor, hjärtan m.m. som man kan ha som dekoration till kort o Lo´s, är superpyssligt, såååå smått men lite kul tidsfördriv :)


Minirosor
Så har det även blivit ett kort till en liten tjej som fyller 1 år .... Min dotter har några kompisar som fått/ ska få barn så det har blivit några sådana kort med men de lägger jag inte ut förrän mottagaren fått korten *ler*...

Födelsedagskort
Nu sitter jag bara o väntar på att våren ska infinna sig så man kan vistas ute lite mer utan o frysa ihjäl, lite soligt ute idag men som vanligt blåsigt ... Här ute på landet är det ju flackt o vinden får mycket bra fäste, visserligen skönt under varma sommardagar men inte nu ;)

Återkommer med nya alster så småningom om ni har lust o kika ....

Ha en fin torsdag !!!

2 kommentarer:

  1. Åh vilken fin layout, vilka härliga detaljer=)
    Gillar alla rullarna och det härliga hjärtat runt fotona. Jätte fina rosor du har gjort av lera.

    //Jenny/e.j.m

    SvaraRadera
  2. Hej:)
    Tack snälla för besöket hos mig och din kommentar sådant blir man glad för:)

    Underbara alster som du bjuder på du är jätteduktig:)

    Ha det bäst själv och önskar dig en riktig trevlig fredag och helg:) Lilla pyssel Inger:)

    SvaraRadera